رزرو نوبت:       26741456-021

آشنایی با کلینیک فیزیوتراپی مهربان

مختصری درباره مرکز فیزیوتراپی مهربان

مرکز فیزیوتراپی مهربان با رویکرد کلینیک سلامت و تناسب اندام و با بهره گیری از کادر درمانی مجرب و متخصص در کنار استفاده از آخرین تجهیزات مدرن دنیا، موفق به کسب عنوان برترین مرکز فیزیوتراپی در زمینه سلامت، بهبود دردها و درمان آسیبهای اسکلتی-عضلانی در سطح منطقه غرب تهران شده است.

تجربه 20 ساله متخصصین این مرکز، یکی از نقاط قوت موسسه فیزیوتراپی مهربان است. ما در مرکز فیزیوتراپی مهربان بهترین فیزیوتراپیست های کشور را با سوابق درخشان علمی و تجربی گرد هم آورده ایم تا بتوانیم مراجعین خود را در راستای کنترل دردهای حاد و مزمن، اصلاح بدفرمی های بدن و دستیابی به زندگی سالم یاری کنیم.

محیط گرم و دوستانه این مرکز در کنار استفاده از المانهای نوری و موسیقیایی، موجب رضایت خاطر مراجعین محترم فیزیوتراپی شده است. هدف اصلی ما در این مرکز، ارائه خدمات توانبخشی و فیزیوتراپی در فضایی آرامش بخش و با کمک جدیدترین تکنولوژیهای روز دنیاست.